07.09.2011

"Mitt lille hus.."

En artig liten sak ble laget i helga, Mineas hus til å ha i barnehagen. De har ikke hatt sånt der før, så spesielt barna synes dette er gøy!
Måtte rote igjennom en masse bilder litt sånn i hui og hast, men vi fikk da med alle "hennes" :-)
Snuppa var veldig fornøyd selv ihvertfall med resultatet :-)



Nå nærmer det seg stortreff på Rivalhuset, ja..jeg gleder meg!!!
..burde fylle bag`en med litt nyheter kanskje..får titte meg en tur gjennom nettbutikkene,
har ikke stort annet å finne på her jeg ligger nedsyltet på sofaen, og synes synd på meg selv ;-)

Ha en strålende dag!

3 kommentarer:

  1. Såå kjempekoselig!! Og for et nydelig bilde av Minea!
    Ja, nå gleder vi oss...tiden flyr!! Kommer jo inn endel nyheter på Stampers Heaven da, heldigvis ;-) klemklem

    SvarSlett
  2. Hei, her var det mye fint ja... Legger meg til som følger på sida di. Veldig kjekt på treff på Rivalhuset. Det gav inspirasjon te blogg og mer "scrapperier". Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Så kos da vennen!
    Skjønne bilder og et fiiint "hus" til Mineas plass i bhagen:)
    Endelig kommer vi oss skikkelig inn på blogger igjen, johoo!!!
    Klem

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en liten hilsen :-)