11.02.2011

Endelig fått tatt litt bilder.. :-)

Her er noen av LO`ene som ble til på stortreffet her i høst..flere får komme etterhvert!



Mamma-lykke! Litt lag-på-lag og jeg fikk brukt litt av de skjønne blondene.



..her er også en "litt lag-på-lag" LO..største snuppa mi, skjønn som alltid! Litt diverse på denne og med en nydelig sommerfugl som prikken over i`en :-)


Den minste søtnosen i familien poserer villig! Her har jeg fått brukt litt Glimmer-mist :-)
Nå er det snaaart helg, bare jobbe litt i morgen først :-)

5 kommentarer:

  1. Superfiiine LOer alle tre Trine!
    Nå er du endelig skikkelig i gang her inne, sååå gøy! Gleder meg til å se alt det nydelige du lager.
    Stor klem og god resten-av-helga;)

    SvarSlett
  2. Hurra!
    Kjempefine LO'er av nydelige jenter :)
    Skal følge med her ja! :)

    Stor klem fra søs <3

    SvarSlett
  3. Herlig Trine!! (og jeg fant kommentar-feltet til slutt..) Nydelige LO`er med herlige farger og bilder! Ha en fiiin kveld :-) klemklem

    SvarSlett
  4. Dessuten digger jeg bakgrunnen på bloggen!!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en liten hilsen :-)